Monday 12 March 2012


Bulan 3 2011 , Bulan 3 2012 . Cukup 1 tahun aku single . Aku bukan tak laku , ada yang mintak couple , but aku tolak and if aku accept pun . Aku hanya anggap dia sekadar kawan . Selepas aku clash dengan kau Nur Syahira Binti Abu Bakar *if tak silap , macam tu kot nama kau* or nick name Ira Syahira . Hati aku mati untuk mencintai perempuan lain selain daripada kau .Selama ini aku selalu memainkan perasaan wanita . Then baru aku dapat rasa betapa peritnya apabila perasaan itu dimusnahkan/dipermainkan . If aku buat relay dekat facebook pun , aku just enjoy for fun . Tapi aku tak tau lah kalau perempuan tu ambik serious . Aku memang dah tak ada perasaan dekat mana-2 perempuan sekarang selepas clash dengan kau . Tak tau macam mana nak cakap , kau ni jenis suka curi hati orang then kau bla macam tu . Awesome kan . Lepas tu kau tak pandai nak pulang balik if kau dah ada bf . haha . Aku harap oneday nanti aku dapat perempuan yang sama macam kau . Kau tu tak ada lah cantik mana , tapi keperempuanan kau tu terselah lain daripada perempuan diluar sana . So , aku harap kau goodluck dalam SPM . And aku pun berharap aku dapat perempuan yang lebih baik dari kau seperti yang kau pernah cakapkan dulu :) Assalamualaikum .