Monday 19 March 2012


Saya Mohammad Hafez Bin Zain . Ingin Meminta Maaf Jika Saya Terkasar Bahasa, Membuat Anda Terasa Kurang Selesa Dengan Saya . Saya Mohon Maaf . Kepada Calon Yang Mengambil Result Nanti Saya Mengucapkan Tahniah Dan Harap Anda Dan Saya Berjaya . Disini Ada Beberapa Tips Ingin Saya Kongsikan .

1. Sebelum Keluar Dari Rumah Mintak Maaf Dengan Parents Dan Mintak Doa .

2. Semasa Otw Sekolah, Selawat Atas Nabi Dan Banyak Berzikir Memuji Nama Allah. Dan Sambil Tu kita Berdoa Semoga Dengan Apa Yang Allah Kurniakan Untuk Kita, Kita Sentiasa Redha Dengan PemberianNYA .

3. Sepanjang Beratur, Pasanglah "Nazar" .

4. Sudah Dapat Result, Mulakan Dengan Kalimah Bismillah Dan Redha Apa Yang Kita Dapat . Dan Ucapkan '' Terima Kasih Ya Allah Kerana Kau Telah Memberi Apa Yang Terbaik Untuk Diri Aku '' .