Thursday 16 August 2012

selamat menyambut bulan ramadhan :D


Assalamualaikum , lama dah aku tak update blog ni . Dah naik sunyi dah blog aku ni. hehe . Aku tak dapat on blog ni atas sebab-sebab tertentu. Yang menyebabkan aku tak dapat on blog ni adalah faktor PLKN . Aku tak salahkan PLKN sebab PLKN memang best . And now aku dah study di menara gading yang aku ingin masa kecik sudah pun tecapai . Alhamdulillah aku sihat sekarang dan cukup sifat sepert dulu . Ok sekarang dah masuk bulan ramadhan . So, puasa tahun ni alhamdulillah . semakin besar kita semakin besar akal kita untuk memikirkan mana baik dan mana yang buruk kan kan :D So kepada adik2 yang diluar sana jangan lah bermain mercun-mercun ni . Main memang best tapi kalau dah tak ada tangan nanti baru korang terpikir2. hehe.  Assalamualaikum :D